Onze missie en visie

Onze missie

Kinderen en ouders op Master Sneek mogen rekenen op goed, modern en betekenisvol jenaplanonderwijs in een veilige en inspirerende omgeving. Wij vormen een gemeenschap waarin iedereen zichzelf mag zijn, gezien en gewaardeerd wordt. Een gemeenschap waar zorg en aandacht is voor jou en de ander. Er is volop ruimte voor persoonlijke exploratie en ontwikkeling.

Onze waarden / visie

• Duurzaam onderwijs
    Wij bieden duurzaam onderwijs, waardoor kinderen zich blijven verwonderen, leren doorvragen, buiten bestaande kaders durven te doen en te denken. Stamgroepleiders hebben eenzelfde leergierige en nieuwsgierige houding.
  • Creativiteit
    Als rijke bron voor ons doen en ons denken.
  • Samen leven, leren en doen
    We leren samen waarbij ons onderwijs bestaat uit zowel theoretisch leren als praktisch doen. Ouders spelen hierin een belangrijke rol. We doen dit in een veilige en inspirerende leeromgeving.
  • Welbevinden en betrokkenheid
    Wij zijn verbonden met alles wat leeft. Deze beleving maakt dat we zorgdragen voor onszelf, de ander, de omgeving en de wereld.
  • Elk kind is uniek
    Ons onderwijs sluit aan bij de mogelijkheden van elk kind.

Beloften aan de kinderen op deze school

Wij bieden jou een school...

• waar jij je thuis voelt, waar je met plezier naar toe gaat en waar je je veilig voelt
  • waar je jezelf mag zijn