Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Klachtenregeling

We doen ons best om uw kind optimaal onderwijs te geven. Ook houden we het welzijn van alle leerlingen zo goed mogelijk in de gaten. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Dan willen we heel graag samen met u in gesprek, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.

Heeft u een klacht over onze school? Dit kunt u het beste bespreken met de groepsleerkracht. Als u er samen niet uitkomt, luistert de schooldirecteur naar uw verhaal. Lukt het dan nog niet om tot een oplossing te komen dan hebben we een contactpersoon vertrouwenskwesties die met u meedenkt: mevr. M.Bruin. Deze persoon kan u doorverwijzen naar de GGD-vertrouwenspersoon Anneke Westerhuis-Veenstra en eventueel naar de Landelijke Klachtencommissie.

De contactpersoon vertrouwenskwesties voor de leerlingen op school is: mevrouw N. Abma, de contactpersoon vertrouwenskwesties voor het personeel is mevrouw M. Bruin.